Nastavení pro VR

Zde je návod na nastavení hry z dílny Michala „KIXA“.



Dolezite je namapovat si posuvanie sedadla. Vo VR treba fakt spravne nastavit sedacku, a recentrovat si pohlad (ovplyvnuje to stredne ucho a moze vam byt zle ak nemate dobre vycentrovany pohlad)



Treba mat namapovane toggle position bar a toggle position bar settings. Tymto sa da nastavit HUD v hre tak ze zobrazuje vasu poziciu resp vas kvalifikacny cas, aj oponentov. Vo VR nefunguje zobrazovanie mien nad autami a preto sa da nastavit hud tak ze zobrazuje kto je pred vami a kto za vami aj s casovym odstupom, ale iba pocas RACE. Pocas Qualifikacie tam zobrazuje len najlepsie kola ostatnych jazdcov. Ostatne veci uz ako chcete, toggle map a toggle speed cluster je dobre mat na HUDe, FFB meter a Input meter ja mavam zapnuty, podla Input meter si pamatam kolko kde brzdit a FFB meter pouzivam na odladenie FFB multiplier.



Increase HUD a decrease HUD – s tymto si vo VR umiestnite HUD tak aby vam nezavadzal

Toggle monitor view vam zapne GUI aj na monitore, by default je to vypnute, cize ked prvykrat pustite hru vo VR tak na monitore je tma.

Reset position – velmi dolezite spravne si vycentrovat pohlad po nasadnuti do auta!



Steam VR – pre najlepsiu kvalitu obrazu vo VR treba manualne nastavit steam VR supersampling na 150+

150 staci na oculus rift a starsie VMR headsety, pre tie novsie ako Samsung odyssey plus treba pouzit 200 inak sa to neprijemne miha v dialke.

Steam to robi automaticky podla toho ake mate PC, ale lepsie je to nastavit napevno. Po nastaveni treba steamvr restartnut, az potom zapnut raceroom

Ak mate GPU s menej ako 4gb ram, tak to dajte na 100 alebo nechajte na auto, lebo sa to aj tak nezmesti do video pamate.

Steamvr settings -> video



Video nastavenia sa nedaju menit vo VR, treba spustit hru v normalnom rezime!

Toto su nastavenia pre Geforce 980ti 6gb (alebo 1070 a vyssie) pre VR. Ak treba, znizte tie veci co su na high na medium alebo na low. Shadows a shader odporucam mat aspon na medium vo VR, na low je to hroza auta lietaju po trati :D, antialiasing je na 8x naschval, vo VR to eliminuje rusive artefakty v dialke. 4x je tiez este OK pre starsie headsety, 2x je uz malo. Na vacsine grafickych kariet antialiasing neubera az tak z vykonu.






Gameplay settings:

Toto je nastavenie pre hru s Hckom, cize manualna spojka a paka

Dolezite pre VR je mat “Wheel only” pretoze s rukami potom volant nema spravy rozsah (je tam forcnutych 540)



Najdolezitejsia vec pre VR je pitch lag a roll lag, treba to nastavit presne ako na obrazku, je to akysi “lock to horizont” a funguje to skvele aj na prevyseniach


Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *